tisdag

jag har blivit mästare på att spilla ner mina kläder, nu sitter jag här med min fina nyss så vita t-shirt från 5preview full med massa röda tomat fläckar. inte så väldigt snyggt om jag får säga det själv.
här om veckan var det ett vit linne fullt med massa hallon, det skumma är att jag kommer inte på att det fanns hallon runt omkring mig när det hände. idag har det varit dag nr 2 på teknikveckan och vi (jag&lisa) har gjort klart alla skisser och ritningar så nu är det bara att bygga och skriva ner. jag känner ju mig riktigt händig när jag står där med linjal,penna och mattkniv och skär i kartong. haha, och tiden går fort, men framför allt så känner jag mig så himmla mycket "lättare" än när det är en vanlig skolvecka. jag behöver inte vända och vrida mig på morgonen för att det är franska eller fundera på om alla andra precis som jag ska tycka att jag är klumpigast i världen på gymnastiken. nej, det känns riktigt skönt att gå iväg på morgonen för jag har inget orosmoment längere fram på dagen. och det är så fruktansvärt skönt just nu.
jag har inga läxor som måste göras eller plugg som kan bli bättre och ligger i bakhuvudet.
med andra ord så känner jag mig ganska fri på något sätt just nu...
jag ser fram emot lanzarote om ca någon vecka och usa som jag ska besöka 2 gånger i sommar, helt knäppt och fantastiskt på samma gång, och det var då det slog mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0