söndag

tjenaretjenare ;)
nu är jag hemma igen, jag hittar fortfarande inte klänningen från zara, irriterande efter som att jag gick några varv.
vad zara har där emot är skor, väldigt snygga skor, om jag var rikare så skulle jag defenitivt köpt hem några par ;)
resten av familjen sitter och kollar på slumdog millionare, som vann ett X antal oscar, i varddagsrummet.
den vill jag egentligen också se men nejnej. jag sitter i köket äter makaroner,pluggar so och skriver i min iup.
iup:en är svårast, jag kommer aldrig på något jag är bra på. suck. it´s gonna be a long night.
haha, okej kanske inte, det går fort.
igår, åh igår!
tog jag inga bilder, men det var super roligt och mysigt.
vi var inte så många utan bara 9 st.
jag ett par örhängen av daria, muffins läppsyl av lisa t och en hjärtan chokladask av pontus & abbe.
fråga mig inte varför men det var gulligt iallafall.
vi åt mat,pratade,spelade rockband och bara var helt enkelt. abbe och pontus blev helt fokuserade vid att bygga lego också. hahaha. linn kom hit vid 4 så vi bakade tårtan tillsammans, jätte fin blev den, en gubbe med skägg och allting.
vi kom på den brillianta idén att sätta en liten raket som näsa, men när vi hade gått ut och smällt den och alla hade skrattat lite åt det så låg det ju självklart krut på hela tårtan, lyckat. haha.
men vi skrapade av det översta lagret och sen så satt alla och åt direkt från tårtan med sked.
fillan,daria och linn gick vid 1 och då satt vi och spelade rockband igen,pratade och åt det understa lagret på tårtan, man vill ju bara ha vaniljsåsen egentligen :P

men nu så ska jag börja med pluggningen igen, först så ska jag gå och hämta tropicana att dricka och sätta min ipod i högtalaren, musik behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0