fredag

hej gullungar,
jag ringde upp min lilla syster som har 9 års kalas på liseberg och sa
- men hej lilla gullunge, har du det bra bland alla karuseller? och lät sådär halvt fånig på rösten,
hon svarade att hon tyckte att jag var töntig, hahha.

anyways, idag har jag badat med klassen så nu sitter jag här med krulligt hår och utan smink och känner mig lite halvt vilsen. men jag ska ta tag i mig själv snart. mitt rum är städat, det är ingen skola imorgon alltså inga uppgifter som ska vara inlämnade dom 2 närmaste dagarna. sista helgen i sverige på 4 veckor är det ju också !!
och jag har faktiskt ganska fullbokat, förutom lördag kväll! men det löser väl sig ;)
 fattar inte riktigt hur det ska hinnas med men det kommer väl kännas annorlunda när det väl gäller.

nu ska jag gå ner och äta pannkakor och läsa massa roliga tidningar som har leggat på mitt rum orörda den här veckan, inte likt mig men plikten (skolan) kallade, hahha.
soo, vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0