fredag

ladies, fellas.
ursäkta mig att jag är en sån usel bloggare nu alltså, som det brukar bli ibland på helgerna, hehe.
idag har jag varit i skolan, lite segt med endå så gick det ganska snabbt, prov veckan är slut.
jag har bara 3 prov nästa vecka, hahah, jaa, snaaaaart är det över.
nästa helg är sista helgen i sverige på en månad så jag får banne mig passa på att ta ett långsammt förväl av mina favorit personer.
nu knackar iallafall min lilla sockertopp snart på dörren, hahha, jag älskar när folk kallar varanndra gulliga saker, det är så mysigt. vi dissade dom andra och ska nu kolla på film och göra i stortsett inget nämn värt.
så so long, så hörs vi lite senare ikväll :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0