frrriiiiddaaayy

jag har badat i sjön.
det var så äcklig kallt så att jag nästan glömmde bort att andas, helt vimmelkantig blev jag.
och jag var inte beredd för chicken drog i mig.
mjaha, jag har iallafall precis kommit hem från chicken.
igår så grillade vi här hemma innan vi drog till henne och kollade på sweeney todd och the notebook.
om jag grät på the notebook, så himmla bra!
jag känner mig helt konstig bara jag tänker på den.
vi somnade iallafall lite för sent och gick upp lite halvt försent också.
frukost i solen är underskattat!
sen så dansade vi loss i hennes varddagsrum innan hennes kusin men man och barn knackade på dörren och frågade om vi skulle med till sjön.
där av att hon drog i mig när jag var påväg i.
men hon, chicken kommer hit efter sin träning, vi ska fixa en liten grej sen så har vi inget inplanerat.
hahha. har ni haft en bra valborg igår?
ni kanske till och med har badat ute? det är ju många som badar för första gången på 1 maj.
vi hörs ladies :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0