intresse klubben sprängs

jag har 2 fetta blåmärken på benet, märker jag nu när jag sitter i fotöljen och pluggar so.
fråga mig inte hur dom kom dit, det har jag nämligen ingen anning om.
men ser ni, jag pluggar, jag gör det jag ska göra, it´s a miracale.
maxi sitter och gör sin engelska läxa, han är ungefär lika mycket för att plugga som jag är, så han sitter och skjuter iväg grejer med en plast grej och säger att han har gjort en kanot, haha, allmän bildad unge alltså, hahaha.
jag skulle mest bara säga det, eller så tog jag en maskerad paus från so:on, men jag försöker inbilla mig själv att det här var högst nödvändigt.
intresse klubben sprängs av överbelastning liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0