måndag

just i detta nu sitter jag och linn och kollar på film.
kulkul, men nejnej, vi måste pausa var och varannan minut för vi ska göra film analys på den.
eller aa, linn ska, jag har valt en annan film.
sjukt mycket att göra, någon mer som går i 8:an och har lika mycket i skola som jag?
eller så är det kanske bara våra lärare som tycker om att se oss working our butts of.
jag återkommer så fort jag kan och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag suger på att blogga just nu, ni får mer en gärna skriva ihop ett klagobrev till mina lärare ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag går också i 8:an och har sjukt mycket att göra, bl.a filmanalys med 30 frågor...och några prov...

2009-05-12 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0