onsdag

HEJ!
precis hemkommen från dramat, som jag aldrig hann hem innan skolan för att vara med på.
fullrulle med andra ord.
dagen började med att jag fick ett gulligt sms från min lilla linns klockan 5 imorse, då var det ju inte lika gulligt kan jag ju säga. haha jo då, hon åkte till turkiet imorse och kommer stanna där i 2 veckor - wich means, att jag inte kommer att träffa henne innan jag och fillan åker nästan vecka (!). sen så är hon i värmland när jag kommer hem i 12 dagar så i värsta fall så dröjer det 10 veckor innan vi ses igen.
buhu, kort inlägg för nu ska jag äta och plugga.
jaaa, jag vet, jag känner mig helt utbrännd av allt skolarbete och det gör tydligen mina fellas också.
sooo, snart är det klart och jag flyger iväg på min första resa till usa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0