ramlar dåliga gatan fram ;)

hello fellas,
jag har precis ramlar innanför dörren, eller nästan, jag har hunnit ramla in och ut genom dushen också.
imorgon är det sista dagen på prov-veckan, tror jag iallafall, vi har nog inga på fredag.
kul att jag börjar känna mig riktigt förkyld, men bara 2 prov kvar imorgon och sen är det väl bara att hoppas på att allt gick bra, haha.
men innan jag sätter igång med hemkunskapen och franskan så tänkte jag kanske rammla ner till affären, jag ska nämligen ha bakat något till vårat föräldra möte imorgon. det visste jag inte, ännu mindre att det skulle vara föräldra möte, och vissa grejer är ju goast dagen efter, right?
det var ju himmla roligt, sen så ska jag kolla på en film så att jag kan börja med filmanalys imorgon, och det går inte fortare hur mycket man än vill, filmen är fortfarande lika lång.
och jag saknar jordan.
men först ska jag ramla bort till garderoben och ta på mig kläder,
mycket rammande idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0