söndag

jag var så nervös,vi var så nervösa,tiden gick för fort,för långsamt.
MEN VI KLARADE DET!!!!
pepp,pepp,pepp.
jag snackar alltså om att min första föreställning med dramat.
jag brukar inte bli nervös men jäklar alltså, där ett tag så fick jag riktigt ont i magen.
men det gick hyffsat, som tur var spelade vi bara upp för släkt och lite vänner.
nu är det 8 föreställningar för skolan kvar, det ska bli lite pirrigt även om jag inte riktigt vill erskänna det själv.
hahah, så där har ni förklaringen på vart jag har varit.
förutom att jag har varit och städat på kontoret för sista gången innan u-s-a, och köpt present till jáel som fyller 9 imorgon.
jag hittade den perfekta tröjan att flyga typ 13 timmar i sträck i på rea för 149 spänn.
tror ni att det tog emot lite att helt duktigt inte köpa den för att jag åker snart, haha, men den hade varit perfekt alltså.
nu ska jag äta lite mat, jag har bara ätit risifrutti varianter,mackor och bullar idag, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0