måndag

HEEEEJJJ !!!
jag har lyckats sno någons internet så nu kan jag skriva lite.
jag och fillepille är alltså nu i toledo,ohio.
vi landade här i torsdags på detroits flygplats.
jag och fillan delar rum, ett av barnens rum, tyler, som vi har fått låna.
så vi sover tillsammans i en dubbel säng och har precis vant oss vid tidsskillnaden.
första dagarna var vi as trötta och sov pretty much och vaknade tidigt om man säger så.
dom har 3 söner som är 13,15 och 27 år gammla, en dotter som är 26 och en utbytes student från kina som heter xingfou. jag och fillan har gjort en video dagbok som jag ska försöka lägga in sen.
maten är god, vi åt hummer igår, första gången för oss båda.
men allt är större, seriöst, det finns kundvagnar som ser ut som dom stora vagnarna på ikea och förpakningarna är gigantiska. anyways, gatan vi bor på ser ut som westeria lane i desparate houswifes, haha, fast husen 'är inte lika stora.
ehm, tyler har en kompis som heter chris som är på mig hela tiden när han är här, skit jobbigt, och han är inte snygg,snäll eller rolig mer tvärtemot, ush.
wiliam heter han som är 13 och är as skön person, pappan i familjen fyllde år idag så det har varit massa familje kompisar här och haft bbq typ. det har varit memorial day idag också for all the soilders, så alla har varit lediga från skolan och vissa från jobbet.
vi har också tagit en liten promenad around the neightbour hood med wiliam och hans kompis, hahah, dom kommer att bli riktiga heart breakers har vi kommit fram till, in a good way allstå.
mja, ställ frågor som vanligt så svarar jag så fort jag kan!
vi saknar alla där hemma ofcourse och jag saknar att skriva på bloggen.
vi hörs så snart jag kan!



Kommentarer
Postat av: labbo

hare skoj nu Naomi!! :D

2009-05-26 @ 09:53:03
Postat av: Jordan.

Fråga: Är det okej om jag städar ditt rum? Jag vet att jag inte fick röra någonting, men det är för jävligt här inne. Får jag? :)))

Och vad är det för fel på Chris? Haha.

Det pissregnar utanför ditt fönstrer, nu börjar det åska också! :)))))

2009-05-26 @ 15:17:33
Postat av: Jordan.

Och lägg upp lite bilder snart!! För allt i väääärlden!!!

2009-05-26 @ 15:18:22
Postat av: Amalia, TBS :*

oh! gud va kul! :D

saknar dig baby <3 :*

2009-05-27 @ 16:31:35
Postat av: BabbiDesign - Bloggdesigner

Hej! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till min sida, ha en fortsatt trevlig dag!

2009-05-27 @ 16:35:36
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Ellinor

kan man inte ta med mobilt-bredband/internet utomlands? :)

2009-06-01 @ 18:44:38
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0