bbboring

jag är sååå hungrig.
som vanligt så hade jag löjligt  bråttom imorse och i skolan blev det aldrig av.
så jag kommer hem det känns som att min mage vrider sig, jaa, så hungrig.
jag brukar aldrig bli så här hungrig, hahah, man har väl sina hungriga perioder.
iallafall, så blir det thai mat, den enda maten tillsammans med korv och stroganoff som jag inte kan äta.
haha, när jag var mindre så brukade jag och mina syskon gå demostrations tåg i köket när det blev någon av dom maträtterna. nu verkar alla andra ha vuxit ifrån det, utom jag.
förövrigt så har jag fortfarande väldigt mycket att plugga på.

gud vilka tråkiga inlägg jag skriver just nu,
jag får hitta på något bättre :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0