sammanfattning

jag hade tänkt att uppdatera precis precis innan jag sprang iväg igår men mitt internet strejkade.
igår så var det paarrrttteeeyyy med tjejerna hemma hos fillepille.
temat var midsommar/färgglatt/hippie.
ni kan ju tänka er att jag fick några blickar inne på affären för att handla, hahah.
men det var roligt, jag och jennifer sov hemma hos mig sen.
såå, jaa, det var det i korta drag, haha.
nu ska jag tvätta av mig sminket och duscha, mina kära bröder tyckte ju såklart att det var jätte kul att hämta vatten slangen och spruta ner oss när vi satt ute på balkongen.
åh, just det ja, vi fick en idée och färgade en slinga rosa i håret, men det syntes inte efter som att båda vi två är mörkhåriga.
hahha, just det, duschen var det ja,det är släktkalas här så jag får skynda mig lite.
dålig uppdatering dom senaste dagarna och igår kväll, ni vet hur det är, ibland kommer livet ivägen ;)
vi hörs senare iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0