fredag






idag var det garage sales i området så vi åkte runt med angeline och kollade runt lite.
när vi kom tillbaka till huset så la jag och fillan oss i solen i typ 20-30 minuter och vem kommer inte upp med en jätte snygg rand från bh:n på ryggen om inte jag?
i lanzarote så knöt jag alltid bort bikinin när jag låg på mage men nu gick det väldans fort, fillan fick ingen, hon blev bara lite röd. sen så åkte vi med angeline och OJ till en stor affär som angeline hade lovat att ta oss till, dom hade massa märkes grejer fast mycket billigare, jag som numera är duktig köpte inte så mycket, jag kan vissa det i nästa inlägg.
när vi hade gått klart i den affären så åkte vi och åt på en kina resturang.
min första tanke var oh no för jag gillar inte kina mat eller ris, men det var faktiskt gott, vi fick prova en stark sås som både jag och fillan höll på att dö av fast än att man tog 1 droppe och ris.
och självklart fick vi varsin fortune cookie, lycko kaka på svenska, den översta lappen är fillans och den understa är min.
sen så gjorde vi inte så mycket på kvällen, satt och pratade med alla lite och gick och la oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0