vinn en resa till malta !

är du mellan 16-18 år?
eller så kanske du har en kompis/syskon som är det?
nu är det så här iallafall, att ef har en tävling tillsammans med gilliette venus där man kan vinna en resa till malta.
vinnaren får åka med ef på malta island hoping tour under 3 dagar i augusti, alla vinnande vinner produkter från gilliette venus, läs mer om tävligen
här.
jag var ju i malta sommaren 2007 på en språkresa, åh vilka minnen jag har där ifrån.
jag åkte ju med min syster jordan och vi och en tjej som heter sara blev jätte tighta, brukade sitta på våran balkong på kvällarna och skratta, eller vid poolen, skrattade gjorde vi iallafall.
jag är helt säker på att mina magmuskler fick sig ett ordenligt träningpass där nere.
vattnet är helt klar blått på vissa ställen, och vårat stammis hak mc donalds låg precis brevid havet.
fatta att äta big mac och titta ut över medelhavet!!
skillnad mot sverige iallafall, härliga sand stränder, långa soliga dagar, och mysiga ljumna kvällar.
det var lika grymt som det låter kan jag ju lova.
några av er kanske till och med ska åka till malta i sommar?
jag var ju i st pauls bay så kolla gärna in på resedagboken från malta ifall ni är nyfikna på hur det ser ut, eller annars också föresten!
och tävla!
eller tipsa någon ni känner som är mellan 16-18 att tävla!
det är helt klart värt ett försök ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag funderar stark på att åka på språkresa nästa sommar, men jag vet inte riktigt vart. Jag vill gärna lära mig "mycket" engelska och är inte en person som gillar att dricka och festa. Var tycker du att jag ska åka? Jag har varit inne på att åka till Torquay men jag vill gärna ha fint väder, Så då började jag att fundera på Malta men jag har hört att många bara åker dit för att festa och att man inte lär sig mkt engelska.

M.V.H Ulrika hoppas på svar.

2009-06-19 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0