10:20

ställde klockan på 10 och nu sitter jag här, trött.
om 2 timmar ska jag pallra mig iväg till dramat för ett 5 timmars långt extra rep typ.
känner mig lite halv sjuk och nu börjar jag ju bli förkyld också, haha, men så är det ;)
idag känner jag mig väldigt sval på något sett. såna dagar önskar man att man var hur fin som helst utan smink och hade jätte fint hår, och såg så där överjordisk ut.
gud vad jag svammlar, märks det att jag inte är uppe frivilligt?
haha, jag ska se till att skriva några meningar franska också innan jag går, har missat en hel del nu när jag har varit borta från skolan, jag fruktar söndag för då ska jag ta tag i allt och bli klar ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0