2 frågor & svar

hej! jag ska på språkresa nästa sommar och undrar lite saker. vilket ställe av dem som du har varit på tyckte du mest om? :) fanns det mycket söta killar? var fanns det bäst möjligheter till att festa? :) snälla skriv till min mail!
svar -
de språkresorna jag har varit på har varietat så mycket så det är omöjligt att säga en som var bäst, alla var fantastiska helt enkelt! söta killar kan man ju inte lova någonstanns, haha, men av alla studenter som kommer att finnas på din kursort så borde det ju finnas iallafall några stycken ;)
ef har egna discon som brukar vara jätte roliga, maskerad discot i torquay kommer nog alltid vara ett favorit sommar minne.

Hej! Jag läste på din blogg om när du var i Kalifornien på språkresa. Jag är själv sugen på att åka till Santa Barbara, vad det fint där, är det att rekommendera? Jag funderar även på om hur det är med kosten i USA, jag är själv glutenintolerant och behöver speciell mat, vet du om det fanns det där? och kunde man få tag på någon nyttig mat? :p , låter kanske lite konstig men det är ju lite saker man undrar, och jag förstår om du inte vet något om den glutenfria maten:p
svar -
kalifornien är så fint! jag var på stranden i st barbara någon gång och det ser ut precis som i filmerna! helt overkligt! om du är glutenallergiker eller liknande så osar du till ef när du beställer resan så ser dom till att du hamnar i en tex en värdfamilj som kan tillse de behoven.
självklart finns det nyttig mat i usa, det är absoult inte vara mcdonalds och kfc, det finns allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0