1 lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: svart fodral klänning, pärshalsband och stora guld örhängen.
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: jordan? haha totally
3. Det senaste jag googlade var: illustrationer
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: förstor jacka från beyond retro, 150 spänn men endå, aldrig använd.
5. I min handväska har jag just nu: massa nödvändiga och onödvändiga saker.
6. Min favoritgata i världen är: hmm, don´t know....
7. Mitt signaturplagg: tigtha klänningar och midje kjol skulle jag tippa på,
8. Det absolut dyraste i min garderob är: någon av väskorna jag har fått i present, underbara är dom också,
9. Jag är beroende av: musik,choklad,människor,livet,kläder/skor och kännslor
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: svart, tight, detaljer
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: omöjligt att välja,
12. Jag har aldrig köpt något från: balenciaga, tyvärr ;)
13. Jag fyndar bäst på: tillsammans med jordan, sicket fynd dream team vi är alltsåååeee
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: ohh, svårt, det ändras nog ganska ofta, alexa chung kanske?
15. Mitt nästa stora inköp ska bli: stora och stora, julklappar is coming up.
16. Min stilikon är: många, jag hämtar nog inspiration från allt möjligt utan att jag märker det, så ingen särskild.
17. I min skosamling har jag: ett x antal klackar över 10 cm,kängor,ballerinas,converse och balettskor.
18. Min drömväska är: en stor chanel 2.55 är klassisk.
19. Varje månad shoppar jag för: 500-600 om jag inte sparar till något kanske? glamorös ;)
20. På nätet shoppar jag helst just nu från: jag handlar typ aldrig på nätet, men asos har jag fått lådor från någon gång.
21. Min favorit-modeblogg är: utländska för insiration och svenska för mer "köp" grejer.
22. Jag är som snyggast när jag är: hahaha
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: mig själv,fröken ostboll och ehm,,,, ?
24. Mitt hår är: långt,tjock,orginal lockigt och brun
25. Mitt drömjobb är: göra något jag tycke är roligt, alltså just nu att resa,skriva och hålla på med mode.



listan snodd av forni,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0