frågor & svar

när det står att man ska ha med sig fickpengar,typ 1500 per vecka,är busskort och utflykter och sånt inräknat,eller inte?är de pengarna bara till typ mat och souvernirer och sånt?
svar -
1500 kr per vecka brukar bara vara för mat,extra aktiviteter och souvenirer, men om man bor hos värdfamilj till exempel så är ju all mat inkluderad, men man kanske vill köpa något annat iallafall.

Är det lugnt om man addar dig på msn om man har frågor om ef?
svar -
självklart, [email protected], skicka mail går också finemang ;)

jag bara undrar, jag bokade språkresa för ganska många veckor sedan, och har inte hört något från ef (förutom bokningsbekräftelsen jag fick direkt efteråt). Ungefär hur lång tid brukar det ta innan man får hem typ nån bekräftelse eller räkning eller nått?
svar -
nu efter jul så brukar alla papper och sånt komma igång, du får information om resan, ditt boende och sånt, så inga konstigheter om det inte kommer då där emot så är det bara att höra av sig till ef ch kolla så att allt är i ordning.

hejsan :) jag ska åka på språkresa nästa år. var det kul att åka på språkresa med EF och fick du lära känna många nya vänner?
svar -
på mina språkresor så har jag alltid varit super nöjd! det har varit så himmla roligt, jag har fortfarande kontakt med kompisar jag har träffat där (TBS <3333), och jag känner mig mycket säkrare på engelska. jag rekommenderar det verkligen och hoppas att du kommer att ha det fantastisk!


OCH NI TJEJER FRÅN TORQUAY SOM HAR EN BLOGG TILLSAMMANS NU!
SÅ HIMMLA BRA!, EXTRA ROLIGT ATT TVÅ AV ER FICK KONTAKT INNAN PÅ MIG EGEN LILLA EF BUDDIES GREJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0