måndag

HELLU FELLAS,
full rulle i skolan idag, folk fattar liksom inte riktigt när dom ska sluta ibland, öööööhhh, men det var okej.
där emot så var jag så trött imorse när jag gick upp va, trodde aldrig att jag skulle komma upp.
iallafall, jag kom hem klockan 4 från skolan ungefär och då var det mörkt ute, buhu, det är kolsvart kvart äver 4 typ, inte okej! det är då dagen börjar på sommaren typ. men jag tycker att alla årstider har sin charm, haha, och det kan vara väldigt mysigt när det är mörkt och man går runt och kurar ihop sig.
men det är redan första december imorgon, halleguttan vad fort tiden går ibland alltså ;O
nu ska jag äta potatismos.
smell y a later.


columbine smille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0