onsdag

jag har ont i armen, haha, tog sprutan idag och det ska tydligen bara bli värre och värre i 2 dagar till. jippi. kom precis hem från dramat där vi jobbar för fullt med våran barnföreställning. jag hann städa garderoben innan jag rusade iväg så den får ni kanske se lite senare, nu när spegeln och bordet är klart och allt. det blev många timmar nedlagda på det där alltså, men det var banne mig värt det ;)

nu ska jag fortsätta städa,plugga lite och sen kolla på medium programet, jag och jordan är fast, tv4+ för den som känner sig lockad att kolla,

grattis till oliver äääälllssskkkllliiiinnnggg idag också, 15 år finally fjoliver , haha, fatta om några år när alla fyller typ 18-20 då kommer man känna att man var jäkligt liten när man gick runt och pratade om att 15 var stort, haha.


bästa bilden jag hittade,,,, absolut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0