söndag

nu är jag hemma, tjejerna skulle upp vid 10 tiden så jag fick ju göra samma sak, haha. igår var roligt iallafall, sjukt fina vänner har jag. limpans hund gick dock lite bananas och det slutade med köttfärs över hela golvet och sås på tapeterna, haha.
suprisesuprise men det spöregnar ute, läste någonstanns att vi har haft 4 soltimmar i november, 4!!!!!!
känns som att den stora blåa regnjackan och gummistövlar kommer att spela stor roll i min dresscode den här veckan ;)
nu ska jag iallafall få av mig alla blöta kläder (åkte moppe hem från linn), sätta på maria mena och hugga in på berget (seriöst det är ett berg!!) av plugg jag måste ha klart tills imorgon,
jag hör av mig mellan varven, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0