söndag

tttjjjeeennnaaarrreee.

eller god morgon typ, första advent är det också, mysigt. första gången på några år jag tycker att det ska bli mysigt med jul faktiskt, det känns skönt och roligt ;) sitter och lyssnar på gamal musik, typ pharrell, hoho, det var ett tag sen. orkar inte riktigt göra mig i ordning idag för jag måste plugga. söndagar har blivit en sån dag på något sett, men det är väl lika bra att få det gjort.

så jag hade tänkt att deala med det först och sen göra något kreativt. igår kännde jag verkligen för att måla en riktigt stor och fin tavla, eller spela teater. jag såg bob dylan filmen "i´m not there" igår kväll. alltså jag vill ju gärna säga att den var bra men den var ganska osammanhängade, fast jag kollade väl sådär halv insatt.
men nu ska jag göra det som måste göras idag, önska mig lycka till ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0