torsdag

godmorgon,
eller, aa, jag har precis vaknat iallafall, skönt att få sova, jag är hemma från skolan idag med.
jag har haft konstigaste sjuk-cravingsen alltså, haha, jag äter typ ingenting när jag är sjuk för jag har nada matlust. men igår ikväll vid typ 10 tiden så blev jag jätte sugen på sockerdricka, haha, jag har typ inte druckit sockerdricka på flera år och kommer inte ens ihåg hur det smakar, tänkte bara att det måste vara sjukt gott.
och nu vill jag ha en café cooler, från 7eleven, vet ni?
haha, så så ligger det till, haha, nu ska jag väl masa mig upp ur sängen och försöka peta i mig någonting, det är ju bäst så!
vi hörs, och om ni också är sjuka, krya på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0