3 frågor & svar

Kan du tipsa mig om vad man ska/måste göra när man är i London!
svar -
om du åker med ef, häng med på det som erbjuds om du har möjlighet och ta till vara på shopping timmarna, haha, oxford street är oändlig. london är förövrigt grymt och det känns så himmla coolt att ha varit där!

Tjena! Har din syster också blogg? vad heter den isåfall?
svar -
fröken ostboll hade en blogg förut men den har hon lagt ner och tagit bort för ganska längesen, om hon tar upp den så säger jag till!

jag ska åka på språkresa med EF till Torquay nästa sommar. omg längtar sönder! ialla fall, såg att du hade bloggat nästan varje dag du var där? tog du med datan? hur funkade internet?
svar -
åh vad roligt!! jag hade med mig mig dator just för att jag skulle blogga varje dag det kan man läsa i resedagboken från torquay! min värdfamilj hade trådlöst internet och jag fick lösenordet så att jag kunnde använda det. om du känner att du verkligen vill så ta med dig datorn men annars så brukar värdfamiljen ha och det finns många internet cafén, du kommer endå inte ha så mycket tid över till att sitta vid datorn ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Hej Naomi, grym blogg!



jag bara undrar, jag bokade språkresa för ganska många veckor sedan, och har inte hört något från ef (förutom bokningsbekräftelsen jag fick direkt efteråt). Ungefär hur lång tid brukar det ta innan man får hem typ nån bekräftelse eller räkning eller nått? :D

2009-10-11 @ 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0