trött.

dramat var trevligt, som alltid med drama gänget, nya planer på gång och sen så käkade vi en jäkla massa kladdkaka också. sen åkte vi till backa och såg en teater, den var bra.
så "gangs of gothenburg" rekommenderas!
känner mig som värsta mesen som för andra kvällen i rad redan är trött, haha.
men för några avsnitt av vänner eller how i met your mother skulle jag nog kunna hålla mig vaken lite till, (jordan om du läser det här ikväll,ta det som en pik ;).
i´m calling it for the night fellas!
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jordan den bäste

En natt försent! Om det är 28 idag (?)

Imorgon maaaaj-bi

luuuul

2009-10-29 @ 00:23:22
Postat av: Jordan den bäste

oj, 29 till och med, tiden går fort när man har......rooooligt yeh

2009-10-29 @ 00:24:22
Postat av: Jordan den bäste

DET ÄR EXAKT (jag upprepar* EXAKT EN MINUT IMELLAN KOMMENTARERARNA OJ

2009-10-29 @ 00:25:25
Postat av: Jordan den bäste

(om jag hade gjort det med den tredje med hade jag vart KUNG)

2009-10-29 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0