fredag

hellu fellas,

kom precis hem från fillepille, jag och linn åkte hem till henne efter skolan,makaroner och kollade på film. saknar mina ladies, chicken har varit sjuk i typ 2 veckor nu så det känns som det var ett tag sen alla var sammlade, förutom i skolan då, haha. idag har det även varit väldigt kallt, väldig kallt gick upp klockan 2 inatt och hämtade massa filtar som jag virrade in mig i, uhhh. hösten och vintern går bra om man har varma kläder alltså, haha.

planer för kvällen är att jag och jennifer lånar lägenheten igen och har 2 manna partey! haha, det ska bli mysigt. så vi får väl se när ni hör av mig igen, någongång under morgondagen förmodligen, haha.

ha en bra fredagkväll!

Deathball_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0