hej naomi vad...

gör du just nu? skriver på min laptop
befinner du dig just nu? i mitt stökiga rum på min säng
äter/dricker du just nu? caffé latte cappucciono från emmi
lyssnar du på just nu? 13 steps to nowhere - pantera
har du på dig just nu? leggins, ljusrosa linne från bikbok, svart tight midje kjol från monki och en stickad svart tröja i mc modell från h&m.
ser du fram emot? haha, ehm, vet inte riktigt, massa saker tror jag.
stör du dig på? att jag målade alla mina naglar i olika färger igår när jag gick igenom jordans nagellack, och det sitter fortfarande kvar, haha.
är ditt humör? vet inte riktigt, blandat i guess.
vill du ha? min kära enda vänn, jag vill ha allting ;)
borde du göra? min franska läxa
vill du göra? flyga, inte bokstavligt talat kanske men endå, höh
var ditt senaste inköp? allra senaste var en macka på gården idag, haha, sen var det presenter till mamma & maxi.
vill du säga? ingenting, en blick säger mer en hundra ord, det vill jag framföra ;)
är ditt problem? det förblir okänt ;)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej Naomi :). Har bara några frågor:

1. Tyckte du att det var lönt att ta med sig dator till Torquay (har för mig att du gjorde det)?

2. Åkte du själv till Torquay?



Jag vill jätte gärna åka till Torquay nästa år men mina 2 kompisar var där denna sommaren och mina andra kompisar vill inte och får inte, så jag får väl åka ensam, men är lixom lite rädd (eller inte rädd direkt men...eller jag vet inte:p) men jag bara undrar fick du kompisar direkt när du åkte till Torquay om du nu åkte ensam?



Tack för en riktigt bra blogg:)

2009-09-07 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0