måndag

tror ni jag har mycket att göra eller!?
jaa, det har jag.
prov och inlämningar varje dag den här veckan, it sucks big time.
och jag har skadat ljumsken så jag får inte göra någon fysisk aktivitet på ca 2 veckor.
allt går bara lite fel idag, haha.
men the good news is att jag förmodligen har lite good news att berätta snart, förhoppnings vis vill säga!

17:30 - 18:30 för mellan-högstadie elever
18:30 - 19:30 gymnasieelever
idag så kan ni snacka med ef online, som ett info möte online helt enkelt.
om ni känner att det är något ni vill göra, få svar på lite frågor så går ni in på ef.se och anmäler er.

nu är det back to workwork som gäller ;)


1z4fjlz_large
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0