onsdag

hej,

det är något fel på mitt arkiv just nu för jag kan inte se inlägg/kommentarer från dom senaste 2 veckorna.
ingen anning vad det är men jag hoppas att det går över väldigt snart.
just nu mår jag inte alls bra, kännde mig lite bättre förut och följde med mamma på lite ärenden, vi svängde förbi moppe affären också och katching säger jag bara. en silvrig piaggio blev det, en lite tråkig färg kanske men efter som att den var begagnad så hade dom bara en färg. vi kommer trivas braaaa ihop.
får hem den imorgon och då ska det provköras, hooho.
men nu mår jag som sagt inte bra, så typiskt mig att köra igång för fort, haha.
tänkte kila in till jordan och kolla om hon har en bra bok till mig, vi hörs!

 


Kommentarer
Postat av: mimmi

hej på dig! Skall resa till malta nästa sommar, så jag addade dig på msn i hopp om att du skulle kunna berätta lite mera åt mig? =) 8 yes_poni @ hotmail.com )

2009-09-02 @ 20:14:05
URL: http://rainyfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0