söndag

god morgon höll jag nästan på att säga, haha, men det började lite sent idag.
vaknade med enorm huvudvärk och åt frukost klockan 1.
nu sitter jag med färg i håret och ska tvätta ur det snart, får väl se vilken färg det blir, haha.
hade ni som var på reunion kul igår?
jag var inte där i år, det kom upp andra saker helt enkelt, men förra året så var jag där, och det var så kul att träffa mitt lilla tjejgäng igen, åhh, saknar the bloody swedes!
jag har inga planer för dagen, en slapp söndag helt enkelt, brukar vara skönt i slutet av veckan tycker jag,
så blir det nya tag imorgon, ;)
nu ska jag skölja ur färgen!
ni får se resultatet lite senare

km3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0