tisdag

hej,godkväll,hola eller whatever.

jag ska snart gå och lägga mig, med mitt täcke + många filtar, jag har blivit så frusen av mig. men kom igen det var frost imorse så det är helt förståligt.
annars då?
joo, jag har tänkt att jag ska göra massa saker som jag inte har gjort. har dragit på mig en inflammation i ljummsken efter att jag hade skadat mig på dansen,struntade i att det gjorde ont och körde på som vanligt.
det gjorde ondare och ondare och 2 veckor senare sitter jag här med utskriven medicin och avbokad dans.
det suger men jag har klagat av mig här hemma så jag ska skona er, haha.
iallafall, helt plötsligt hade jag mycket pengar när jag inte skulle betala dansen längere, tur i den jäkla oturen typ så jag drog in till stan idag, men var totalt otaggad och åkte hem efter ca 1 timme.
nae, det får bli på torsdag istället.
men jag svängde in på ica och bunkrade upp mig med dom 4 roligaste tidningarna jag kunnde hitta (annars är den bra pressbyrån tidnings heaven!) så jag får inspirera mig lite, haha, får väl se om det hjälper.

jag är lite trött också, på världen och människor, det blir så en formigt ibland.
godnatt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0