torsdag

hejhej,

jag vaknade imorse av att telefonen ringde, hanna ville att jag skulle komma och vara med på det sista klassfotot, så emilia hämtade upp mig. jag stog där och såg ut som ett vandrande lik, fick med mig massa läxor och åkte hem och la mig igen. hoho. sen så pallrade jag mig upp igen och åkte och hämtade min moppe, kom hem och alla ville bli test körda. första gången jag körde en moppe men det gick finemang och jag har varit ute och kört en hel del nu, i spöregnet. när jag skjusade brorsan till träningen så började jag känna hur jag mådde egentligen och sen när jag kom innanför dörren så var det som att få ett slag i huvudet ungefär. nu har jag vridit ur och hängt upp mina kläder, jag skojar inte dom var som att jag hade badat. som sagt, nu är jag inne i värmen och fryser, haha.
är mycket medveten om att det var jäkligt dumt gjort att köra runt, och nu får jag sota för det, jag antar att det är värre imorgon. nu ska jag gå in i koma och försöka att inte bli mer sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0