torsdag

hej fellas,

skulle svara på frågor igår kväll men internet funkade inte, så i nästa inlägg så svarar jag på några.
jag kom precis hem från dansen som jag åkte till direkt efter skolan klockan 2 så jag har inte varit hemma.
och efter dom timmarna så är jag i stort behov av en dusch, sen så väntar 2 tidningar och så ska jag koka lite pasta eller något. den här veckan har ju verkligen gått fort, redan fredag imorgon, sen så är jag ju inte hemma på hela helgen. kanske borde ta tag och planera det, sista minuten så typiskt mig!
haha, jag kanske inte har berättat det här för er men när jag skulle åka hem från kalifornien så packade jag samma förmiddag som vi skulle åka, hade inte ens börjat innan, lite dumt kanske.
jag vägde resväskan och bagen och kom fram till att jag var tvungen att lyfta över lite så att dom skulle bli mer jämna. så fick jag inte upp resväskan. min värdmamma försökte men fick inte heller upp den. vi försökte och vred och vände tills värdpappan kom in och sa "låt mig visa hur lätt det här är mina damer".
och av flög låset.
bokstavligt talat alltså, den hamnade på golvet och resväskan var helt sönder och alla bara gapade.
som tur var så fick jag en resväska av min värdfamilj, dom hade några extra, haha.
det är så typiskt mig ;)


katten blev glad iallafall :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0