1 april 2010

hejhej.
påsklovet is on.
haha, på något konstigt sätt så känns det inte alls som att det är lov men det kanske kommer snart. jag hoppas verkligen att det blir ett fint lov, på många olika sätt, haha. SOL VILL VI HA! förra påskafton satt jag på fillepilles altan och åt glass till frukost i stor t-shirt och solglasögon och det här året är det fortfarande snö kvar. vilken jäkla vinter det har varit liksom, galet!

idag har jag och linn varit iväg och fixat lite grejer efter skolan och nu laddar vi om genom att läsa skvallertidningar,lyssna på musik och spela hockeyspel. ska snart gå ut i regnet och pallra oss till lite olika ställen innan vi tillslut hamnar hemma hos my, skräckfilms kväll tror jag? och jag som verkligen hatar skräckfilm, haha, jag måste antagligen ha en stor kudde eller någon som jag kan gömma mig bakom ;)

jag kommer hem någon gång under dagen imorgon, så vi hörs då.
puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0