15 april 2010

sitter i jordaniens rum och lyssnar på musik medans hon rensar sin garderob,, igen. den här veckan har gått fort tycker jag, så fort så att jag nästan har glömt bort att uppdatera här på bloggen. tanken har funnits, men där har det stannat typ. det är en av sakerna som är så härligt med vår, när skolan är slut så känns det inte som att dagen är slut, nu har man en del av dagen kvar att göra någonting på, häärligt.
men inte riktigt just idag dock, haha, för imorgon är det som alla andra 94:or också vet, nationella prov i matte. jag är kanske inte så jätte nervös men det känns endå bra att ha gjort hela genrepet, och efter som att jag kanske har pratat bort liiite för mycket lektions tid det senaste så har jag lite kvar att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0