20 april 2010

när jag åkte hem från linn för någon timme sen så haglade det, och jag hade bara en tunn jacka och inga vantar.
mina fingrar gjorde sååååå ont. någon sa att det skulle snöa i natt också, vad är det här liksom?
jag trodde våren var on its way?

idag har det varit en kort dag i skolan i alla fall, bara 3 korta lektioner och en go sov morgon så det har varit en ganska lugn dag. sen så åkte jag och linn hem till henne och lagade mat, vi öppnade no böckerna men det slutade att vi sov i 2 timmar istället tills hon skulle iväg och spela match.
nu jag har ätit sushi med pinnar (lite måste man väl få skryta hallå? ;) och ska slänga mig i soffan och kolla på någon film med david. den handlar om aliens som invaderar jorden, späääännnaannnddeee, hehe.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0