utdrag från resedagboken: kalifornien 16/7-09














universal studios efter tha school.
glömmde min ipod, det har jag gått och klagat på hela dagen, måste ha min käraste på bussen.
iallafall - universal var grymt, som ni ser så har jag varit i husen där grinchen spelades in, bara 2 hus, helt konstigt, och visa platser där dom har filmat in grejer, det mesta filmas inomhus men lite filmas utomhus, t ex desperate houswifes åkte vi förbi, men det fick jag såklart inte kort på. coolt va´re iallafall, sen så åkte vi några karuseller, haha, om det nu är lagligt att säga så om man inte är under 10. och så gick vi the house of horror - som jag och dom andra också för den delen, trodde var något helt annat, och jag som aldrig ens har gått spökhuset på bergan, hoho, men i´m pretteeeyyy sure att det kan slänga sig i väggen.
sen så blev det dags för disco på rumba room, men jag la in min väska i ett skåp utanför efter som att det inte fanns någon garderob där inne så ni förblir tyvärr ovetandes om hur det såg ut där inne.
första delen var bra, mitten var lite lame och jag joinade lite folk på starbucks uteservering och lyssnade på en kille som spelade kärlekslåtar på saxofon, det var ett moment!
tredje delen - jag tror att det är nyttigt att stå bland massa främlingar och glömma bort sig själv och vad man gör ibland, dans och musik är mäktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0