utdrag ur resedagboken torquay - 10/7-08

idag var det sista skoldagen :/
till och med det är sorgligt...
testet gick väl ganska bra tror jag, fast jag blir alltid så himmla osäker när det gäller sånt,
sen så fick vi fylla i massa utvärderings papper, det är bra att ef verkligen vill veta vad vi tycker och jobba efter det !
på sista lektionen så gjorde vi inte så mycket, lekte några lekar typ,
och sen så fick alla sjunga sin national sång, haha, men det var roligt att höra alla andras,

på bilderna så är det först anthony och sen bill,, våra lärare :)

 

har jag berättat om alla lappar vi har skickat till joe?
kanske inte kom jag på nu, i så fall så måste jag göra det,
joe är alltså en av dom "huvudansvariga" på ef skolan i torquay, han har bland annat varit "veckans heting" i tidningen frida,
haha,
iallafall så delar dom ut ett pris varje vecka till dom bästa ledarna och efter som att våra ledare
maria och jamie är bäst så tänkte vi att vi skulle få joe att förstå det,
första gången så skrev vi en lapp och gjorde den till ett pappers flygplan och kastade in det på hans kontor,
men han fick den nog inte (?) så vi satte en lapp på hans bil, men maria och jamie fick inte priset så nu skrev vi vårat sista brev, som han läste upp för alla ledarna på deras möte sen, haha
om ni ser vad det står, så tyckte han att
- calling jamie a turtle was fucking brilliant !!!

but we love hime for that ;)
the bloody swedes <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0