garderob.

tänkte passa på att visa er min fina garderob nu när den är städad, hehe. jag gillar den mycket och det får plats med det mesta. det finns en hylla till ovanför det man ser på korten där det ligger lite väskor,halsdukar och hattar. jag och några kompisar har en grej när vi åker utomlands eller bort, istället för att köpa en vanlig present så köper vi med oss "huvudbonader" så det ligger ett par där nu. skorna får inte plats inne i garderoben så de står uppradade i bokhyllan ute i rummet. kängorna,conversen,ballerinaskorna och några jackor hänger där nere i hallen. får försöka komma på en bra lösning för hur jag ska få plats efter new york, jag kommer nog bli lite galen av alla kläder där. fatta hur mycket klänningar och fina smycken man måste kunna fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0