utrdag ur resedagboken: malta 19/6-07

6 juli 2007 malta -
idag så var det våran sista dag i skolan.
vi fick göra ett litet prov, jag fick 6 fel av 67, och 100 %, men det fick alla som hade varit med alla gånger.
efter skolan så gick vi till mcdonalds för kalle och claudia fyllde år så vi sjöng för dom och bjöd dom på mat,
sen så åt alla lunch där.
efter det så hade vi helt ledigt om man inte skulle följa med och köra gokart och jag,jordan och sara hade inte kryssat i de.
så vi skulle ha en sista pool kväll men det har kommit massa slemmiga italienare (:P) som dansar överallt så vi hade våran poolkväll inne på rummet och på balkongen.
det ligger en jätte mysig litet pub presic utanför, som gubbar och tanter sitter hela dagarna och spelar shack och sånt.
hhaha, den är jätte mysig, men vi har iallafall hittat på en sång om våran balkong, efter som att vi gillar den så mycket ;)

(med melodin till "på vår balkong hoppar kråkorna hage hela dagen lång")
på vår balkong på vår balkong sitter vi och käkar kakor hela natten lång
på vår balkong på vår balkong sitter vi och käkar kakor hela natten lång
och runt omkring och runt omkring sitter gubbarna på baren och gör ingenting
och runt omkring och runt omkring sitter gubbarna på baren och gör ingenting
jaa så kan det gå när inte mamma eller pappa syns till
jaa så kan det gå när inte mamma eller pappa syns till

oh, jag vet, erskänn den är bra !? ;D
så vi satt då på balkongen och åt kakor :P
det har flyttat in några slemmiga italienare juniorer på balkongen snett ovanför oss, så dom stog och skrek hela tiden.
- I WANNA FUCK YOU!!
så vi gick in och satte oss efter att vi hade skrikigt tillbacka 150 gånger att dom skulle lägga av ,
för dom började kasta balong pinnar på oss, men vi glömmde grejerna ute så jag fick gå ut och hämta dom,
efter som att dom andra 2 var för fega för att göra de xD
men såklart så stängde dom ut mig så skitungeitalienarna skrek ännu mer på mig,
de va taskigt :P

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0