9 augusti 2010

sitter och äter go frukost i soffan. ställde klockan idag på 10 och var så jäkla trött när jag gick upp, om 2 veckor så är det klockan 6 på morgonen som gäller så jag måste försöka ställa in mig lite, det går sådär. haha, men upp gick jag. det regnar och är tråkigt väder idag igen så jag ska glida i lite kläder efter att jag har ätit upp och gå till linn och kolla på mia & klara. har lovat att väcka henne och simon men våffelfrukost också, haha, fråga mig inte hur det gick till.

Kommentarer
Postat av: julia

hej! jag gick in på ef.se och skulle leta efter new york, men jag hittade inte den destinationen? tror du dom har tagit bort den eller..? :( tacksam för svar!



MVH Julia

2010-08-10 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0