den sista augusti 2010

just nu drar allt ut på tiden, men imorgon tror jag i alla fall att både ni och jag ska få besked på vad som händer.
just nu är jag hur trött som helst, har trängt bort febern de senaste dagarna och intalat mig själv att jag inte är sjuk. fortsatt som vanligt och gått till skolan, och faktiskt så har det funkat helt hyffsat. febern är borta och jag överdoserar nässpray så snart är nog den här goa förkylningen borta också. imorgon tänkte jag började träna lite försiktigt, fnurrar på att dra och simma eller något, måste få lite ordning på mig själv. annars rullar jag nog helt bokstavligt talat fram snart.
gick upp klockan 6 imorse för att åka till skolan så nu tänkte jag bara gå och lägga mig, nu dushad och allt. tills jag upptäcker att jag inte har några lakan what so ever. stort bakslag mina kära vänner, stort bakslag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0