16 februari 2010

gick och la mig i sängen så fort jag kom hem från chicken igår, mådde verkligen inte bra. idag mår jag nog lite bättre men känner mig fortfarande helt seg. har mest ont i halsen så jag ska försöka pallra mig upp och gå ner till ica i snön och köpa halstabletter eller något.

helgen var bra. såg precis att jag inte hade uppdaterat något från i lördags eller i söndags. har liksom inte riktigt haft tid. i lördags så var jag,limpan och russin och fikade, slutad med att vi somnade klockan 5 någon gång.
i söndags, alla hjärtansdag, så var det middag hemma hos chicken. dom hade gjort jätte fint så jag och linn bara gled in och satte oss typ. sen så hade vi partey på övervåningen. gjorde en grym dans som vi ska spela in någon gång.

somnade så fort jag gick och la mig igår så jag vaknade redan klockan 9 idag och för flyttade mig från sängen till soffan. så nu sitter jag här i mitt stora täcke och kollar på lilla sjöjungfrun.
god morgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0