17 februari 2010




oturs dagen.
jaa, alltså jag ska inte gå in på detaljer men senast jag gjorde jag sönder en glas vas.
jag gick in på mitt rum, satte mig i den obäddade sängen, tänkte okej nu tänker jag inte mer på det för jag kommer bli el loco snart. insåg att jag verkligen måste städa lite och startade spotify. knödde undan lite kläder på bänken,,, knödde lite till. BOMKRASHBANG. och det var rosor,vatten och glas över hela golvet och kläd högen.
blev lite chockad, svor lite åt linn som säkert hade ställt vas jäveln där och sen så var det ju bara och bita ihop.
hahahaha, hårt liv jag lever, i knooooowww.

föresten så är jag sjuk, mja det är ju kul.
igår så rörde jag inte på mig förens klockan var 3. seriöst jag tror aldrig att jag har haft så ont i halsen, lätt som en 70 årig gammal gubbe (inget illa menat, höhö). alltså grymt hes men inte på ett snyggt sätt utan det lätt mer som att jag hade en potatis med taggtråd in halsen, känndes som det också.
men jag orkade inte bara ligga still så jag drog och linn med chicken och fillepille.
vi,,, ehja, roligt var det iallafall ;)

nu ska jag hosta ut mina organ,(men det är faktiskt lite bättre, låter som att jag är 65 istället) och göra i ordning mig. jag går runt osminkad i jordans kofta och 2 flätor....klockan är snart 6... illa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin kofta

2010-02-18 @ 04:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0