24 februari 2010

en minut blev visst 3 timmar och några minuter, höhö.

vi har tema vecka mot våld och främlings fientlighet i skolan nu så det är full rulle. vi har valt grupperna och projekten själva så det är roligt, men mycket att göra på lite tid. våran grupp gör en film, haha. så imorgon i skolan så måste vi filma det sista och sen klippa ihop allting, vi kommer alltså worka våra asses off.
det var tänkt att vi skulle börja klippa idag så vi gick hem till mig efter skolan.
sladden passar inte i någon port till datorn, letar upp en annan sladd som inte funkar, sover lite på varandra i soffan, går hem till pontus, sladden passar inte där heller, letar upp en ny sladd som inte funkar, letar upp en till sladd som inte heller funkar, bobban går hem till sig och letar efter en sladd som han inte hittar och ööööhhh.
tillslut så fastnade vi i soffan och spelade mario kart på gamecube i 2 timmar.

det känns som att jag gick och la mig liiite för sent igår kväll så idag så går jag och lägget mig tidigt idag.
känns på mitt huvud och i mina armar (?!) att det behövs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0