5 februari 2010

haalllåååå.

kom precis hem. jag och limpan har varit och tränat, duktiga som vi är ;)
hon är bra på mycket den människan alltså men vig är hon då inte, men det ska vi få koll på, haha.

fredag idag är det ju också, det känns bra.
veckan har gått fort men i måndags känns som förra månaden, det har hänt mycket och det gäller att hänga med i svängarna. men som sagt, friiddaaayyyy.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen så ska jag fixa och trixa lite med saker som behöver att fixas och trixas med. jag måste verkligen plugga men vi får se om jag sparar det till söndag, hehe. imorgon är det fullrulle och idag ska jag antagligen dega med linn men vi får seeee.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0