fram tills den 1 mars...

mitt i allt filmande och i all snö så har jag helt glömt bort att säga till om rabatten som gäller om du bokar din språkresa nu! fram tills den 1 mars gäller en rabatt på 1400 kr om du bokar din språkresa med ef, så skynda fynda alltså! för 1400 kr så kan du bland annat köpa 1400 salta s, ca 28 st örhängen på h&m och vara med på en hel del aktiviteter på din snart bokade språkresa. inte helt fel ;)
på grund av att jag är så vimsig av mig så är det nu endast 4 dagar kvar, så kör hårt nu mannar!

jag länkar till ef´s hemsida ifall ni vill kika runt lite extra, ni kan ju beställa kalalogen där ifrån också ;)


kalifornien i sommras, framför skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0