utdrag: 22 juli kalifornien








idag i skolan efter att vi hade gjort klart kapitlet så lärde vi richie tounge twisters på våra egna språk, haha, så himmla roligt att höra när andra säger fel.
lätt coolaste och bästa läraren alltså.
efter det så blev det venice beach, många gäng  håller till i venice och det är mycket brott och droger där.
men dom har "städat upp det" jätte mycket dom senaste åren enligt lärarna, så vi hade en genomgång av lite fakta/filmer om venice på sista lektionen i skolan.
självklart så åkte vi inte till dom delarna man ska akta sig för, det var ett riktigt coolt och skönt ställe faktiskt.
inhandlade mig ett par svarta raybans look-a-like efter som att jordan gjorde sönder dom jag köpte i england....
haha, det var en jätte fin sandstrand med en sten gång som att man kunnde åka rollerblades och cykla på (som i filmer ni vet ;).
nicki, min värdsyster följde med också.
vattnet var varmt och vågorna stora, för det mesta var det kul men ibland så kom dom där som bara drog ner en under vattnet och drar med en så man vet inte vad som är upp eller ner, det var lite läskigt, men det var roligt iallafall.

Kommentarer
Postat av: ghjkl

dom åkte ju av när jag böjde mig fram :(((

Och inlägget under, folk börjar nog undra om du är riktigt inne på mat, eller om dina på hittade kompisar är döpta efter mat du tkr om, russin limpan och chicken, sicken måltid liksom!

Jag har feber. Och ett par nya (DYRA!!) skor.......

2010-02-17 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0