7 januari 2010

holahola.

jag och linn körde soft kväll igår. kollade på melodifestivalen (tyvärr ;) och bara låg i soffan typ.
så det var allt jag har att berätta om det typ.

mina äääällsskkkaaddee syskon väckte oss vid 12 tiden och tvingade oss att äta frukost.
nu sitter jag iallafall i sängen och pratar med mamma & jordan som befinner sig i japan. en finfin RÖD kofta ligger där på andra sidan jorden och väntar på att få komma hem till mig. mmhhmm.
jag och linn blir rörda av låtar från björnbröder också, beautifulbeautiful :'(

jajaja, idag så ska jag åka in till stan och kolla på lite saker, hämta upp min klocka och sen dansa till klockan åtta.
så jag är väl hemma någon gång vid nio tiden. ska försöka hinna att plugga lite till matte provet imorgon.

nu ska jag sätta på soft listan på spotify listan och begrava mig under täcket igen.
hejdåhejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0